• Fragtfri levering til pakkeshop over 1.000 kr.
  • Hurtig levering 1-5 hverdage
  • 14 dages fortrydelsesret

Handelsbetingelser

Salg og levering:

Dine varer vil, under normale omstændigheder, blive afsendt 1-5 hverdage efter vi har modtaget din bestilling.
Ordren sendes samlet, når alle varer er modtaget på vores lager. Det betyder, at vi afventer, at alle de bestilte varer er ankommet til vores lager, før vi afsender ordren. Det kan derfor være en fordel for dig, at lave særskilte ordrer på varer, der ikke er på lager.

Dine varer vil, som udgangspunkt, blive fremsendt med GLS til pakkeshop eller med levering til din bopæl. Hvis du ikke er på bopælen, når GLS kommer med din pakke, stiller de den kun, hvis du har givet dem fuldmagt. 
 
Forsendelsespriser:
Vores forsendelsespriser afspejler de faktiske omkostninger. Vi tilstræber at holde forsendelsesomkostningerne så lave som muligt.

Ved køb over 1.000 kr. er forsendelsen for kunden uden omkostninger.

Betaling:
Du kan betale med MobilPay, Dankort, Visa, Visa Electron, VPay, MasterCard og Maestro.
Betaling med kort er gebyrfri.

Garanti, reklamation og fortrydelsesret:
Tjek altid dine varer ved modtagelsen. Hvis der er mangler i din ordre eller sket skader på din varer under transporten, er det meget vigtigt at du kontakter os på info@fritidogbolig.dk, hurtigst muligt.
 
Du har 14 dages fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven.
Hvis du fortryder et køb, er betingelserne følgende:

  • At varen returneres til os senest 14 dage efter du har modtaget den.
  • At varen tilbagesendes i samme stand som ved modtagelsen. Hvis varen er afprøvet og dens værdig er forringet som følge heraf, forringes værdien af returretten tilsvarende.
  • At varen returneres i original emballage.
  • Du skal selv betale forsendelsen og det skal være med ”postomdeling” hvis varen sendes med Post Danmark eller GLS.

Returadresse: Oplyses efter nærmere aftale.

Hvis du fortryder dit køb, vil hele beløbet blive tilbagebetalt, senest 30 dage efter modtagelsen af returvaren.
 

Reklamationsret:

Vi anvender købelovens reklamationsret, hvilket betyder, at du har to års reklamationsret, efter at du har modtaget varen. Dette forudsætter, at der er blevet udvist normal omhu ved brug af produktet. I tilfælde af en klage anbefaler vi, at du kontakter vores os hurtigst muligt, så kan hjælpe dig videre med proceduren. Du vil derefter blive bedt om at indsende et foto, der tydeligt viser fejlen/bristen.

I tilfælde af en reklamation skal manglen/skaden anmeldes hurtigst muligt, eller så snart den opdages. Anmeldelse af en defekt ved varen inden for to måneder efter, at du har, eller burde have opdaget defekten, anses altid for at være inden for rimelig tid. Dog anbefaler vi på det kraftigste, at du inspicerer produktet så hurtigt som muligt efter modtagelsen, så eventuelle fejl kan opdages med det samme, og der ikke kan være tvivl om, at skaden ikke er opstået efter modtagelsen. I tilfælde af en accepteret reklamation vil vi som forhandler være ansvarlige for alle omkostninger i forbindelse med returneringen, herunder alle forsendelsesomkostninger.

 

Transportskader og fejlekspedering:

Er der skade på produktet ved levering, bør dette meldes omgående til info@fritidogbolig.dk.

Hvis vi skal reklamere en transportskaden hos GLS, skal den anmeldes inden for 1-3 hverdage.

Vi vil derfor være taknemmelige for, at du anmelder en transportskade indenfor denne tidsramme. Dette gælder både synlige og skjulte transportskader. Hvis skaden er synlig, bør du meddele dette direkte til chaufføren ved modtagelse af forsendelsen.

Bed GLS om at lave en notering om skaden på din kopi af fragtsedlen. Husk altid at gemme emballagen, så reklamationen kan håndteres korrekt.

 

Er et produkt fejlekspederet, bør det meddeles hurtigst muligt til info@fritidogbolig.dk.

 

Fragtudgifter:

Ved en godkendt reklamation sender vi dig en forudbetalt returlabel, som du kan anvende til at sende pakken retur. Når vi har modtaget varen, sendes en ny af sted til dig, hvis den stadig er på lager. Du betaler således ingen returfragt og ej heller leveringsfragt for den nye vare.



Gavekort:

  • Gavekort kan ikke refunderes eller ombyttes til kontanter.
  • Gavekort er gyldigt i 2 år fra købsdato. Når gavekort er udløbet vil det ikke kunne bruges til køb og det vil ikke kunne refunderes.
  • Overskydende beløb på gavekort tilskrives gavekortsholderens brugerprofil.

Persondatapolitik:
Læs vores persondatapolitik her: Persondatapolitik

Forbehold:
Vi tager forbehold for udsolgte vare og tastefejl i webshoppen.



Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: info@fritidogbolig.dk.